AUTOSHOP- sklep motoryzacyjny odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne sprzedanego produktu. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umową Sprzedaży
Konsument ma prawo złożyć reklamację, jeżeli wada produktu ujawni się ciągu dwóch lat od chwili wydania.
Konsument ma prawo z tego tytułu zażądać:
• obniżenia ceny produktu
• odstąpienia od umowy (zwrot pieniędzy)
• usunięcia wady produktu
• wymiany na produkt nowy, wolny od wad
Reklamacje prosimy składać w formie pisemnej przesyłając na adres: AUTOSHOP-sklep motoryzacyjnyul. Jugosłowiańska 11 03-984 Warszawa lub na adres: sklep@autoshop.waw.pl. W celu przyśpieszenia procedury reklamacji proponujemy skorzystać z formularza reklamacyjnego .
Reklamacja powinna zawierać:
• dowód zakupu
• dane kontaktowe
• opis reklamacji: przyczyny reklamacji opis wady, data zakupu, data ujawnienia wady
• określenie formy doprowadzenia produktu do zgodności z umową.
Rozpatrzymy Twoją reklamację i w ciągu 14 dni i powiadomimy o jej statusie.
W przypadku elementów elektronicznych i elektrycznych rozpatrzenie reklamacji następuje po dokonaniu ekspertyzy u producenta.
Wysyłając do nas reklamowany produkt pokrywasz koszty przesyłki (przesyłek za pobraniem nie odbieramy). W przypadku uznania reklamacji koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone.
Europejska platforma ODR:
Pod adresem htpp://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu roztrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi, dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego roztrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczeniu usług.