Reklamacje

 

AUTOSHOP- sklep motoryzacyjny odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne sprzedanego produktu. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umową Sprzedaży

Konsument ma prawo złożyć reklamację, jeżeli  wada produktu ujawni się ciągu dwóch lat od chwili wydania.

 

Konsument ma prawo z tego tytułu zażądać:

• obniżenia ceny produktu

• odstąpienia od umowy (zwrot pieniędzy)

• usunięcia wady produktu

• wymiany na produkt nowy, wolny od wad

 

Reklamacje prosimy składać w formie pisemnej przesyłając na adres: AUTOSHOP-sklep motoryzacyjnyul. Jugosłowiańska 11 03-984 Warszawa lub na adres: sklep@autoshop.waw.pl. W celu przyśpieszenia procedury reklamacji proponujemy  skorzystać z formularza reklamacyjnego .

 

Reklamacja powinna zawierać:

• dowód zakupu

• dane kontaktowe

• opis reklamacji: przyczyny reklamacji opis wady, data zakupu, data ujawnienia wady

• określenie formy doprowadzenia produktu do zgodności z umową.

 

Rozpatrzymy Twoją reklamację i w ciągu 14 dni i powiadomimy o jej statusie.

W przypadku elementów elektronicznych i elektrycznych rozpatrzenie reklamacji następuje po dokonaniu ekspertyzy u producenta.

Wysyłając do nas reklamowany produkt pokrywasz koszty przesyłki (przesyłek za pobraniem nie odbieramy). W przypadku uznania reklamacji koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone.

 

Europejska platforma ODR:

Pod adresem htpp://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu roztrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi, dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego roztrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczeniu usług.

 

Druk do pobrania:

Formularz: Reklamacja towaru (pdf) (pobierz plik) 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl