Opcje przeglądania
Producent
Pojemność
Klasa lepkości SAE
Cena
  • od
    do

Formuła oleju mineralnego to: 80% bazy olejowej mineralnej i 20% dodatków uszlachetniających. Ponieważ baza olejowa mineralna powstaje w nieskomplikowanym procesie hydrorafinacji, więc i produkt końcowy jest chemicznie jest prosty, ze swoimi wadami i zaletami.

Oleje mineralne teoretycznie przeznaczone są do starych samochodów z silnikami o dużym przebiegu. Duża lepkość nie będzie powodować wypłukiwania osadów i stwarzać poważniejszych problemów w kwesti uszczelnień. Olej uszczelni przestrzeń między pierścieniami tłoka a cylindrem, a ewentualne spalanie oleju nie będzie tak kosztowne. Wadami olejów mineralnych jest duża zależność lepkości od temperatury i ograniczone zakresy temperatur zastosowania, przez co w trakcie silnych mrozów może być problem z uruchomieniem silnika.

Mimo wszystko, jeśli ktoś porusza się samochodem z dużym przebiegiem i ma ograniczony budżet, to warto zdecydować się na zastosowanie właśnie oleju mineralnego.

Oznaczenia olejów mineralnych klasyfikacja SAE: 15W-40,

Mobil Super 1000 X1 15W40 1L (Gasoline & Diesel)

Mobil Super 1000 X1 15W40 1L (Gasoline & Diesel)
Mobil Super 1000 X1 15W40 1L (Gasoline & Diesel)

Oleje Mobil Super™ 1000 mają ustaloną markę w branży, tak więc stosujący je kierowcy mają gwarancję optymalnego działania silnika w swoim pojeździe.

Dostępność: dostępny "od ręki"

Cena:

29,90 zł

szt.

Mobil Super 1000 X1 15W40 5L (Gasoline & Diesel)

Mobil Super 1000 X1 15W40 5L (Gasoline & Diesel)
Mobil Super 1000 X1 15W40 5L (Gasoline & Diesel)

Oleje Mobil Super™ 1000 mają ustaloną markę w branży, tak więc stosujący je kierowcy mają gwarancję optymalnego działania silnika w swoim pojeździe.

Dostępność: dostępny "od ręki"

Cena:

124,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl